Dan före dan

Sov ut i morse,
ända till kl 06.50.
Ut med hund och
sen iväg för ett pass på gymmet.
Fick också skruva lite med Magnus.
(fri tolkning om vad det innebar)
Fick JULKLAPP!
Jag blev glad för julklappen,
men dottern är lite sur.
För hennes far har burit hem en julklapp till lunch
och en efter jobbet i en veckas tid.
Hon har dessutom varit sjuk och
fått följa hans tunga börda.
Mycket pust, suck och prat om orättvisa.
Men det blir i alla fall snygg och fullt under granen!
Efter juldusch blev det frukost.
I vanliga fall blir det två ägg.
Idag blev det leverpastejmackor med tomat till kaffet.
Härliga semesterdag!

Nu sitter jag här och lyssnar på julmusik
och väntar på att tvätten blir färdig.
Sen ska jag möta upp mor för lunch och
sen tror jag att jag ska baka på eftermiddagen.
Ha en härlig dag före julafton!
Frid över er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0