Sommarfrisyr

Dödligt less på tesar som hänger, flygit hår och tunt.
Igår fick jag Emmy att klippa bort alla tesar och "tjocka till" håret lite,
samt att hon färgade mig i hasselbrunt.
Nästa färgning blir svart, är vi överens om, min frissa och jag.
Nu har jag en liten kort "bob" med pannlugg.
Ser redan nu att den kommer att vara perfekt inför beach- och student 2012.

Det roliga är att det blev mycket färg över,
så då råkade Max få resten av färgen.
Hur det gick till har han ingen aning om,
han tror att det var en komplott från hans mor och systers sida,
men när jag sade att det var gratis,
gick det faktiskt ok.

Så ska tant Ullis försöka ta kort på sig själv.
Hur svårt kan det vara?
Men jag tror att de som är i 20-årsåldern,
är född med den talangen.
Men jag har gjort ett försök i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0