Livet

Livet är inte de dagar som passerar.
Det är nu!
Det har jag försökt göra denna vecka.

Igår dök min far upp,
då gäller det att fånga dagen och
njuta av ATT han är här.
Då får jag njuta av att jag MÅSTE jobba.
Men så måste jag njuta av att han är här.
Så jag börjar tidigt,
njuter av stunden och sen även vara glad att han är här.
Så sen hem och njuta av kaffe vid köksbordet och en pratstund
med min far.
Sen vill ju absolut pappa bjuda på middag.
Och DÅ måste jag väldigt njuta av stunden och sällskapet.
Då väljer vi Röde Orm så att vi får umgås med nästan ingifta släkten,
OCH den goda maten.

Imorgon får vi njuta av golf,
det KAN bli svårt att njuta i den stunden.....
Äh, bara skojar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0