Kommunikation

Vad är kommunikation?
Vem har patent på att kommunicera?
Hur kan man kommunicera?

I min nya värld är det superviktigt att kommunicera rätt.
När jag frågar hur den kommunikationen ska gå till,
då får jag reda på ett sätt,
det enda rätta sättet......eller?
Ok, jag gillar läget och upptäcker att jag missar en massa.
Hur ska man då kunna kommunicera rätt, när jag inte vet?
Att söka information för att kommunicera,
visst måste det då finnas förutsättningar för det?

Igår kväll fick jag kommunicera med min Ai Chi grupp.
Utvärdering, dialog och visa hur kommunikationen ska ske,
är viktigt för mig.
Pedagogik, metodik och struktur tycker jag är viktigt.
Men som psykologen säger;
begränsning.
I min nya värld ska jag inte lägga mig i allt,
gilla läget,
och det ska jag göra hela helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0