Partiet jag röstar på

Jag kommer att rösta på det partiet som kommer att införa en 13e månad.
Vi tar bort alla dagar efter den 25e, från de 12 som är idag.
(Ändå onödig i och med att lön kommer ju runt den 25e)
Ta dessa dagar och bilda en ny månad mellan oktober och november.
Den månad heter naturligtvis juli;
varm, betald semester, ljusa kvällar och nätter, många soltimmar
(tror att de höstdeppiga skulle må bättre)
Jag har lusläst alla partiprogram men hittar inte förslaget.
Kan någon hjälpa mig?

OM jag inte hittar det kommer jag i alla fall att rösta.
För det är ju det som skiljer en demokrati från en diktatur.
Fattar ni att jag kan påverka med min röst...................!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0