Aldrig mer-söndag

Okey, jag mår faktiskt hyfsat bra. Är huvudet dumt får kroppen lida, men jag har bestämt mig för att inte låta det bli en förstörd dag.
Så studsade upp ur sängen ringde min far.
Frukost.
Sen strök jag de nya gardinerna och piffade till med den svindyra supersnygga kudden.
Tömde sen strykhögen.
Ut på promenad i regnet med hunden, icke populärt!
Klippte Decibell.
Dammade i vardagsrummet och sliter mitt hår för att jag inte tycker jag får till rätt gardiner i rummet!
Stökade i köket.
Min man har fått igång spisen, så nu puttrar det i grytan med söndagsstek.
Har också tjuvkikat på "mina" barn från USA. Konstigt att se dem som vuxna. Kul att hitta dem på FB.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0