Sinnesbönen

OBS! Läses med en stor potion ironi..................


Sinnesbönen för de stressade OCH hysteriska!
Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra,
mod att ändra det jag inte kan acceptera och
visdom att göra mig av med kropparna
av dem som jag var tvungen att döda idag
eftersom de gick mig på nerverna.
Hjälp mig också att vara varsam om de tår som jag kliver på idag
eftersom de kan vara sammanlänkande med de fötter
som jag behöver kyssa i morgon.
Och hjälp mig att komma ihåg
att när jag har en dålig dag
och människor omkring mig försöker att få mig ur balans;
behövs det 42 muskler för att grimasera,
28 muskler för att le men
bara 4 för att räta ut armen och klappa till någon i ansiktet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0