Pinsamt

Igår var jag på innebandymatch med en kompis och hans son.
HAN lade märke till att andra innebandyföräldrarna tittade på oss.
Troligen för att han inte var där med sin fru. Fniss! Vi var ju där för att
se på INNEBANDY. När vi sen fikar säger jag till honom att han nu har
blivit vuxen för att han bland annat äter surströmming. Mitt i meningen
kommer jag på att han är 3 månader yngre än mig. Alltså han fyllde
år dagen innan och jag har HELT glömt bort det
(måste lägga till att även min man glömt det).
PINSAMT!
Extra pinsamt när jag vet att HANS fru ALDRIG 
glömmer födelsedagarna i vår familj.
Nu har jag uppmanat han att skaffa facebook, så att
jag inte kommer glömmer honom till nästa år.
Ålderstecken eller kommer det att bli fler pinsamheter på grund
av glömska i min framtid?


Kommentarer
Postat av: Frun

Tur att du kom ihåg MIN födelsedag :)

2010-10-11 @ 21:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0