Utan........

....kalender är mitt liv oplanerat.
Men det är en utmaning.
Tyvärr upptäcker jag att jag skriver
ALLT i min kalender.
Nu när jag ska skriva jobb-dagbok,
kan jag inte göra det för jag vet inte
vad jag har gjort den senaste veckan,
veckorna,
månaden.
Mitt motto är:
Varför belasta hjärnan med saker jag kan skriva i kalendern?

I alla fall så har jag snabbt anammat
(stavas det anammat eller annammat)
kalendern i mobilen.
Då har väl NÅN tryckt på någon knapp i mobilen
och helt plötsligt
får jag en påminnelse att jag
ska vara på Friskis mellan kl 17-19 i söndags.
Paniken utbröt för VAD ska jag göra där DÅ?

Upptäckte sen att mobilen hoppat över till näst-
kommande datum. Mobilen trodde det var måndag.
Min kalender hade ALDRIG hoppat över en dag.

Saknar min kalender!
Saknar att ha koll på min vardag,
mitt liv,
mina åtagande,
mina anteckningar.

Håller med min man,
jag kan nästan inte andas utan min kalender!
Detta är en prövning..........
WHY?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0