En vanlig torsdag

Det började i morse.
Vaknar inte av min mans klocka för jag vet att han ska väcka mig senare.
(min dotter fattar inte att jag inte vaknar av den. Men det är ju enkelt; jag ska inte kliva upp då....)

Alltså jag vet inte hur det kommer sig. Men just nu tycker jag att jag ser ut som en buktalardocka.
Vad tycker du?

Visst skulle jag kunna passa på ett knä och liksom bara röra munnen!
Det som fattas är ju bara lite mer markerande streck för munnen.

Sen en dag på väg till jobbet med halkiga skor.
Där jag liksom klarade av två APTn.
Som jag tycker blev bra.
(Det som var dåligt, var att träffa en som var nyss hemkommen från Egyptien. Hur brun var hon då? Och dessutom givit 1495 för en vecka i 31 gradigt vatten. Avundfrisk sjöng jag för henne!)

Halkade hem till hunden.
Lunch med min man, trevligt med rester och sällskap!
Sen upptäckte jag broddarna från snälla gulliga Amanda.
(Är det åldersvarning när man prisar broddar?)

Ohalkandes i snön, tog jag mig till Parken för att ha ett litet seminarie
i grundläggande anställningsbarhet och kommuninfo.
(Jag höll inte i kommuninfon)
Och hur kul som helst att hålla små föredrag.
Love it <3

Sen är det ju min mat- och diskdag.
Idag blev det wokkyckling med mycket grönsaker och eggnudles.
Jättediskhög, kaffe med mannen och sen for han för att samla ved.
Och sonen dammsög.
Kollade på Biggest Loser och städade toaletterna under timmen 19 till 20
Ut med hund. Och när jag kom in har min dotter bakat en kladdkaka.
Så lite fika så här på kvällskvisten är gulligt.
Vattnade blommorna och så fram med kameran.

Och kolla vad jag fick i linsen:
min snygge man som sitter på hela ryggen.
(Allvarligt så tror jag att detta är hans favvopose)



Och vad ser han på..............
tips;
det är inte Discovery


(Oj, mina fötter kom med också.)

Det är Fight Club på Eurosport!
Sängen väntar tror jag nu när klockan är mellan 21 och 22.
Längtar till gymmet i morgon bitti.

God natt!
(Vet att jag kommer att drömma i massor, på grund av att jag nu är en yogis)

Kommentarer
Postat av: Gugge

Ha, ha jo, tantvarning för broddarna!! Men så himla praktiskt. Hur kan man se Fight Club när Sverige-Tjeckien spelar!!!!???? Fy Stefan:-)

Kram på er!

2010-11-12 @ 08:25:52
Postat av: Katarina

Trodde det var softning med slutna ögon framför nyheterna :)

2010-11-12 @ 15:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0