Älska julen


En månad kvar!
Men först får vi njuta av hela adventstiden.
I år tror jag att jag har personligt rekord i tidigt pynt.
Jag brukar hålla mig till första advent, men inte i år.
Tror det beror på att min man varit underbart hjälpsam i själva adventsstädningen.
Det är helt otroligt, vad fort det går när man är två vuxna som städar en lägenhet.
Även om jag igår blev lite less när han tackade nej
tilll att gå på hockey igår för att vi skulle städa.
Men nu är det gjort, tack vare hans fokus!
Så idag har vi pyntat lite, lyssnat på julmusik och
jag har gjort färdigt en mössa!
Decibell var lite less på oss, tror jag!
Puttommössa 2 klar

Kommentarer
Postat av: Gugge

Men Herregud!! Jag tror du har världens bästa man:-)

Kram på er!

2010-11-25 @ 08:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0