Mitt ben - förklaringen

Har inte förståt hur mycket mystik man kan göra med ett ben men jag lovar att det går.
Och jag ska börja med att säga att jag överlever....ett besök på akuten kan vara annat en lika med likbil.
Mitt ben svällde upp, såg inte fotknölarna,
var illrött blankt,
brände som eld,
stack som om det satt ett gummiband runt benet,
tryckte jag på det var det som gelé
och gropen var kvar i cirka fem minuter,
det kliade som....hemskt, jättemycket. Precis så mycket att jag kunde riva med pimpsten :)
och det var underbart skönt.
MEN, som Tony skulle ha sagt, det var inte bra.
Diagnosen var galopperande psoriasis med fjäll och
inflammation slash infektion i benet
som gjorde att det inte blev blodcirkulation i benet.
Jag ångrar bittert att jag inte tog kort på det.
Kunde ha gjort en före och efter bild, för nuuuuuuuuuu har jag ett snyggt ben!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0