Fundering

Positiv eller negativ stress; vad är bäst? I min värld är ingenting av detta bra just nu. Men ett stort negativt ok föll från min axel idag, som har med mitt jobb att göra. Den positiva stressen är att i morgon går Spanien in i VM och jag vet inte var jag är, för att se den. Helst skulle jag vilja se matchen med en 11-åring som älskar det spanska laget. Mitt hjärta säger; se matchen, men min hjärna säger jobba över, handla, ta hand om familjen och hunden. Vad ska jag välja; något positivt eller negativt, följa mitt hjärta eller hjärna?

Kommentarer
Postat av: Katarina & Jocke

Tycker du ska se matchen utan dåligt samvete och utan 11-åringen. Han är hemma och är magsjuk idag. Kram på dig

2010-06-16 @ 10:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0