Sommarbalkong

Det enda jag saknade riktigt mycket i fjol
(första sommaren i lägenhet)
var faktiskt odlingen från huset.
Så i år bestämde jag mig för att
odla lite på vår underbara balkong.
Det blev en balkonglåda med blommor,
en tomatplanta och sådd av;
ruccola, ärtskidor, basilika, gräslök
åsså fick jag kryddor av svåger/ svägerska
på födelsedagen.
Riktigt mysigt och jag är nöjd!



Men vad är detta.....en katt bland hermelinerna?
Nej det är ju bara en son och hund
som vilar sig i form i min badenbaden!
Kolla in Decibells hängande ben.
Hon skulle absolut ligga där fast
hon nästan inte fick plats.
Vår Prinsessa vill äga tillvaron,
vara riktigt nära och
vara i centrum förstås!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0