Sommar

I onsdags spelade jag golf med min kompis Jan
(som gjorde FYRA birdis på EN runda , tack var hans spel blev vi 7a av 37 lag)
Åskan och regnet hängde i luften men det var VARMT så vi kunde gå i kort kjol och linne (Jan hade shorts och t-shirt)
Torsdag var det regn och VARMT.
Igår morse vaknade vi och det var plus 12 grader ute och vi trodde att vintern var på väg, KALLT.
Men efter en tur på Ödbergska gården med ukeleleorkestern och show av lille M kom solen och värmen igen.
Sen blev jag och min dotter överlyckliga när vi TOK-shoppade på halva reapriset.
Kvällen avslutades på landet med födelsedagskalas för svåger.
Fattar ni att det fortfarande är ljust ute när klockan är 22.30, MEN
då var det HALVKALLT i småbåtshamn när min man dreglade över båtarna som låg där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0