Feel good

Vad behövs för att just du ska få den där feelgood känslan?
  • gå i skogen?
  • motionera?
  • utställning?
  • umgås med någon speciell?
  • hunden?
I många år hade jag två filmer som jag tog fram för att få den känslan;
  • medan du sov
  • 4 bröllop och en begravning
Filmerna gav mig just den känslan i magen som är lite sugande, jag känner mig avslappnad, cool och kan liksom ta an dagen med dess problem
...............fast just då finns det inte problem bara lösningar.
Nu har jag vuxit ifrån de två ovannämnda filmerna och
feelgoodar till min egen box av SATC (sex and the city).
Här har jag 4 singlar som vill hitta Mr R och hur de tänker, söker, shoppar, funderar och partar lös.
Det gillar jag, men jag gillar också att jag har fått varit med och observerat en svensk variant av SATC. I den svenska varianten hittade också min Carrie sin Mr Big!
...........åsså levde de lyckliga i alla sina asläckra kläder...........................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0