Energi

Vissa människor är bara bäst på att finnas.
I helgen har jag varit på lokal. Och fast jag var negativ var det otroligt trevlig, med mycket skratt och röj!
Mådde strålande på lördagen. Då pustsade min man fönstrena. Lycka!
På kvällen var jag såååå sötsugen, då messar min kära vän C mig och bjuder på en underbar glassefterrätt utan färska hallon. Lovely!
Solen har varit framme. Igår drack vi kaffe i hamnen!
Idag har jag haft många bra möten, så där så det bara flyter FAST det är jobbiga saker att ta upp. Men sååååå konflikträdd som jag är, måste jag ju fort göra mig av med den. Vill inte bli en konfliktälskare som måste bevara konflikter länge.........fast jag har blivit latare när det gäller konfliktborttagning.
Nyss hade jag ett virituellt möte (lite sexigt låter det ordetl.......virituellt) med en tjejklasskompis. När jag pratar med henne då upptäcker jag vad jag är lugn och har lite att göra. Och HON sprudlar av glädje och energi. Jag har gått i samma "klass" som henne sen hösten 2007 och hon är "still going strong". Underbar!
Jag har ju en till klasskompis, en kille. Han är också så där underbart trevlig och positiv.
Kanske en dag i himlen, blir också jag snäll..............kanske.......
Men just nu är det energi jag behöver och jag tjuvar på dem jag kan.
Idag skickade en annan lugn person mig energi, genom att skicka kort på pudelvalpar! Så gulligt!

Nu ska jag ta och göra av med massor av energi, jag ska läsa Goldstein=kurslitteratur............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0